tisdag 20 december 2011

Mina tårar riner ner för min kind

Fick nyss ett samtal. det var inget roligt samtal. fick veta att du har cancer. jag vet att ordet cancer inte betyder döden men ljust nu käns det så jag vet att det fins människor som lever med cancer som en kronisk sjukdom och jag känner even en som gör det. men jag vill endå inte ställa in mig på att allt blir bra att allt kommer ordna sig och att du blir helt frisk. Om jag gör de så kommer jag bra bli ennu ledsnare om de inte blir så. jag ställer in mig på att ta en dag i taget och du har lovat att höra av dig och säga hur det går. vill bara säga var stark jag vet att de int eär lätt men var posetiv och ta en dag i taget. mina tankar går till dig idag och jag håller tumarna för dig. Du är en underbar människa och cancen får inte ta den människan ifrån mig och våran familj.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar