lördag 10 december 2011

11 December 03:49 2011

föra vinten från våran balkong..
kom precis in har varit ute med underbaraste Sandra i 2 timmar innan Malin och Robbe kom de tog väldigt lång tid hahah vi mötte up Dennis och Ender och stod och pratadeett tag jag frös så in i H..vete trots att jag hadde venter skor täkisar halsduk dubla vantar mössa och dun jacka men efter 3 timmar ute och väldigt mycke hopp i snön så börjar man frysa. hela de här inlägget handlar igentligen om ljust de SNÖN som entligen är här. I söndags kom första snön som stanat kvar. I Torsdags när jag gick till bussen på morgon hade det kommit minst två desimeter snö under natten och enda sen dess har de nästan snöat konstant. jag har gåt runt och gnällt om den här förbanade snön som alldrig kommit har tänkt så här ''Men vad FAN bor vi inte i norland borde vi inte ha snö i mitten av november.. tiden går ingen snö.. Men vad FAN är snön de är ju decemper och vi har ingen snö om det fortsätter så här så kan man ju lika flytta till skåne''. nu entligen är den här och nu har vi nog med snö för att kanske köra skoter men det får då komma lite mer så vi får våran vinter som vi är van vid. som jag skrivit redan har jag och sandra hoppat i snön man blir som ett barn på nytt när de kommer snö haha de är lite kul bara kunna slänga sig rakt bak och landa mjukt de är härligt. men har tänkt på en sak i kväll hade velat ligga i snön ute på någon äng eller liknande de ska vara mörkt (så mörkt som de går) och stjärnorna ska lysa starkt och brevid mig i snön ska en speciel pojke ligga och hålla min hand.. Myss.. saknar den speciela pojken brevid mig i sängen ljust nu han är på Krogen och super sig i fyllan eller han borde vara på väg hem ljust nu men han är nog stupi fyllan och han kommer inte sova brevid mig inatt och de är lite ensamt nu när man vant sig att ha någon brevid sig varenda lördag natt sen 4 vecker tillbaka. men nu ska jag se  sex and the city och sen sova natti norland <3


miss my Sweetie <3

jag nära jag precis kommit från frisan i vintras :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar