söndag 18 december 2011

1 - Tio fakta om mig.

1. Jag har skilda föreldrar och bor endast med min mamma och hennes sambo hans två skitungar och min storasyster
2. Jag vill angasera mig i politik och mycke annat men vet inte varför jag inte gör de.
3. Jag har tänkt skriva en bok om mitt liv som tånoring men de har fortfarande inte hänt någonting.
4. Jag vill gå utt i skoler och föreläsa om hur jag var när jag gick i grundskolan och vad som fick mig att jobba upp mina betyg och hur viktigt de är att ha en dröm och varkligen nå upp till den drömn men de händer inte så mycke där heller.
5. Jag har väldigt dåligt självförtroende. är nog därför de inte händer så mycke runt mina ideär.
6. jag har ett helt syskon sen har jag två plast och 3 halv. eller hur man säger.
7. Jag måste ha mins en människa runt mig som jag anförtror mig till (en vuxen i skolan)
8. jag tycker inte om förendringar. de var sjukt jobbigt att börja gymnasiet tillexempel.
9. Jag älskar att vara ute i fjälen eller i en stuga någon stan hälst utav rinande vatten och el men älskar också storstan och umgås med mina vänner (festa)
10. Skulle göra vad som hälst för min familj älskar dom över allt annat. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar