tisdag 19 juni 2012

är du nöjd ??

elin tvingar mig att blogga den jäven haha. vet inte alls vad jag ska sktiva om eller nå men de får bli lite improvesering de är jag ju så bra på eller inte.. varit med elin nästan hela dagan vi har varit på stgan med hennes syster och syster dotter, ätit, planera vilka vi ska se på peace and love, sett film men josse och elin.S
sen lämnade jag och josse dom och vandrade iväg till danne för att umgås lite kommer ju typ inte hinna träffa han nå far på fredag till pajala kommer hem på söndag dag och åker söndag kväll inte kul alls att va i från han så länge min lilla gilli danne. i mon ska jag packa in för P&L och Pajala för annars kommer de bli super strässit på torsdag. hoja vad jobbig allt käns nu men de blir nog bra när man väl är nere i borlång. hoppas jag i alla fall. ne nu ska jag ta en duscha sen blir de ett avsnitt O.C sen sova de är ju en dag i mon ochså och då kommer min socker unge hitt så blir nog kaos haha.
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar