söndag 1 april 2012

Söndag 1 april

Min Älskade mamma <3
Hejsan de va ett tag en jag skrev nu igen. vet inte riktigt varför jag inte skriver har väll inte tid ne nu ljög jag har väll tid men jag gkömer och de är faktist tråkigt. men men idag har jag varit sjuk så har bara legat i sängen hela dagen och tagit det lungt är inte så ofta de händer. när klockan va runt tyra så ficka jag någon slags panik och tänkte "här kan jag ju inte ligga hela dagen" skickade iväg ett sms till josse och frågade om vi skulle fara på retro fick posetivt svar men direkt jag klev up kollade jag på sängen och tänkte "ne du är alldeles för skön för all lämna" skickade ennu ett till sms till josse som löd så här ne jag orkar fan inte vi tar de i morgon istället. så blev endå en dag hemma men de är lite skönt faktist snart ska jag sova skola i morgon och är inte spesiellt taggad om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar