söndag 13 november 2011

You are the one who makes me happy

i går så umgicks jag med två stycken som gör mig glad och jag kan vara mig själv med. kom hem halv 7 på morgonen och sprang i duschen direkt. slägde i mig lite mat och sen iväg till bagarstugan i björns för att baka mjukkakor på 8 liter med bagarbrudarna. de gick bra men var trött och seg. runt halv sex va jag coh mamma hemma snapt in i ducshen igen och sen iväg till mormor och morfar. kötsoppa och tårta väntade där för de är ju fars dag. Vi blev inte kvar så länge där men de va trevligt. när jag kommit hem sprang jag över och umgicks med mina vänner från natten, där väntade film och prat. har faktist haft en lyckad lördag natt / söndag. nu ska jag se ett avsnit andra avenyn och sen sova


Jag och min älskade syster sommaren 2009 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar