torsdag 18 augusti 2011

En dag med mina fina

Vaknade av att min finaste Emma ringde o frågade om vi skulle åka till stan och Ficka och jag vaknade snappt upp gjorde mig i ordning och sen satte jag mig på bussen till stan. En god kopp kaffe en vinsorkaka och trevligt sälskap är helt parfekt en sådan här rengnig dag. när emma skulle till Robins farmor och äta middag gick jag förbi Älsklingen och åt en bit mat jag med de satt bara i magen. tog bussen hem för att plocka undan lite och sen kom Robin, Sebbe, Emma och Rasmus förbi. blev mycke trevligt och roligt. det var länge sen jag träfade dom så vi hadde mycke att prata o skoja om. när mina underbara hadde åkt hem så satte jag mig i soffan med mamma och Anders + pirates of caribbean den nyaste. den var inte alls så bra så jag gick upp till rumet och nu sitter jag här och nu ska jag göra mig i ordning o lägga mig och se andra avenyn.

puss o godnatt <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar